01 december 2011

1. Advent Calendar Craft

Welcome to lilla a´s Advent Calendar for kids! We have gathered 24 Christmas Crafts together for you, one for each day in December. All crafts are suitable for small children, some even for 2+ toddlers that enjoys painting and glueing. But as you never get too old for painting pine cones, it is completely allowed for grown ups to join in!
These are fast and simple crafts, that kids can manage with only a little bit of supervision from an adult, of course with restrictions when it comes to boiling water or sharp knifes. I hope you will enjoy the calendar, and get inspired to make your own Christmas decorations. You are welcome to post yours on lilla a´s facebook page.

If you can not wait to Christmas eve to get all the crafts, you can purchase your own pack with all 24 cards here in the etsy shop.

16 kommentarer:

  1. We are so going to do that!

    SvaraRadera
  2. Tosi hauska idea! Innolla seurailen joulukalenteriasi. Iloista joulunodotusta!

    SvaraRadera
  3. Great inspiration! ;)) ..so is the rest of your blog :)

    SvaraRadera
  4. Elina: Kiitos! Iloista joulunodotusta sinullekin.
    Christine K: You are welcome!
    Randi: Thank you.

    SvaraRadera
  5. What a great idea!!! And perfect for children in all ages - so we'll definitely try it here (1 year and 4 years). Thanks for sharing - I look forward to following the calendar :-)

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för inspirationen! I dag har mina barn gjort denna fina gran på varsit julkort!
    Ser fram emot att följa denna pysselkalender!
    Kollar alltid på din fina blogg, men är väldigt dålig på att lämna spår efter mig.......

    SvaraRadera
  7. Oj, tack! Mikä ihana idea! Näitä teemme mekin!

    SvaraRadera
  8. bebe: Velkommen til! I hope you will get more inspiration too, if youfollow the calendar.
    mimi: Åh så glad jag blir att höra det, så snabba ni var! Jag blir alltid glad över alla kommentarer, speciellt när nån berättar att de läser med, tack!
    tiinaf: Ole hyvä!

    SvaraRadera
  9. Love this! Just posted about your Advent Crafts on Craft Gossip!

    http://lessonplans.craftgossip.com/?p=5133

    SvaraRadera
  10. Aivan ihana idea. Tätä täytyy heti kokeilla:)

    SvaraRadera
  11. Jippii, nu vet jag vad jag ska göra med allt ris som bäst före-datumet gått ut på...=)

    SvaraRadera
  12. Vilken bra idé och vilken underbar blogg att hitta till när man har en liten pysselfia hemma!!
    Jag lånade en bild till min blogg och länkar hit. Hoppas det är okej!

    //Linda

    SvaraRadera