04 maj 2012

Personlig färg / Personal colour

Blanda din egen personliga färg! Jag har gjort hela familjens färger som tryck, genom att använda födelsedatumet som cmyk- kod. Detta har jag gjort i Photoshop, men vilket annat bildredigeringsprogram där du kan skriva in cmyk koden för att bestämma en färg fungerar säkert. Jag valde c=DD, m=MM, y=ÅÅ, k=00, och fick således en färg baserad på födelsedatum. Orsaken till k=00, dvs. ingen svart, var att jag ville hålla mig till klara färger.

How to mix your own personal colour! I made the whole familys colours by using the birthday date as a cmyk-code. I chose c=DD, m=MM, y=YY, k=00 in the colour slide in Photoshop. Any other picture editor program will work too. I used k=00 ( no black)  to get bright colours. 


23 kommentarer:

  1. Haha! Vilken rolig idé! :-) Fint blev det också!

    SvaraRadera
  2. This is such a great idea! Birthday to a personal color, I like this idea very much. Thank you for sharing this!

    SvaraRadera
  3. Vilken skön idé, det måste vi testa :-))

    SvaraRadera
  4. Det er da bare en rigtig sjov idé- jeg må straks ind og tjekke min personlige farve. Fandt din blog gennem 200procent- den er mega fin- har lige meldt mig som fast læser. Knus Heidi

    SvaraRadera
  5. love it! might do this on my blog, thanks for the tip!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad jag tyckte att det här var en rolig grej! Så skulle jag göra det till oss och fick inga fina färger alls! Min man och jag har för lika födelsedatum och barnens gav blaskiga färger.
    Där ser man.

    SvaraRadera
  7. me quedo con el rosa
    un saludo desde
    karmucaycuquino.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Hej hej, hoppas allt är bra med er? Kram Bodil

    SvaraRadera
  9. Hej! Saknar ditt bloggande...! Är föräldraledig nu och hela bloggen är ju fylld av inspiration till mitt och barnens pyssel. Hoppas allt är bra och att du snart hittar tid/ork till att blogga igen!

    SvaraRadera
  10. really cute and interesting posts. thanks.

    SvaraRadera
  11. Hi,
    I am from Virat Bharat I saw This Blog. This Is very Informative to our Youth. Really Good If you Want to see our Site You can easily Visit

    http://www.viratbharat.com/Education/Education_News.aspx

    Thanking You
    Puneet Kardam

    SvaraRadera
  12. Your style is really unique compared to other people I've read stuff from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this page.


    my weblog; pezzi di ricambio fiat []

    SvaraRadera
  13. Hi,I can also find books, magazines and software to help you create an affordable website by yourself. The more knowledge your have in the Web Design Cochin field, the more unique and creative you can make your company's site.Thanks....

    SvaraRadera
  14. Dear lilla a! we are missing your posts and your exeptional ideas! But we can also understand your decision of disappearing...:-) We hope that you and your family are happy and healthy!all the best for you!

    SvaraRadera
  15. nice your site thanks for sharing love you all teme good work keep it up.
    Hack Wifi Password

    SvaraRadera